Rebranding en digitale lesboeken voor Be-loved

Be-loved is een lespakket dat jongeren leert over liefde, relaties en seksualiteit. Het pakket maakt het makkelijker voor docenten om met jongeren te praten over seksualiteit. Tegenwoordig is er een enorm geluid vanuit de maatschappij over seksualiteit. Jongeren komen hier in onze huidige samenleving vrij makkelijk mee in aanraking. Maar de manier waarop de media seksualiteit benaderd is niet altijd positief. Daarom is het zo belangrijk dat ze een duidelijk en helder geluid meekrijgen.


Wietske Kruiswijk, de ontwikkelaar achter de digitale lesboeken Be-loved kwam naar Anouk voor een volledige rebranding. Dit betekende een nieuwe huisstijl en nieuwe digitale lesboeken en werkboeken voor de docenten en leerlingen. Belangrijk dat er een dynamische huisstijl ontstond met ruimte voor een serieuze en speelse kant.












Elke week een gratis opdracht voor jouw personal brand? En op de hoogte blijven van onze workshops en online events?

FRAME YOUR STORY